Autor: Dnevnik

Novi Sad
30.03.2023.
11:34 > 12:23
Rekonstrukcija Železničke stanice u Novom Sadu ulazi u novu fazu, zbog čega će početkom aprila putnici u staničnu zgradu ulaziti "ispod sata", a odatle ići do perona.
  • Ns

    31.03.2023 06:58
    Da li se i dalje na perone penjemo stepenicama ili je možda napravljena rampa ?
  • Infomanijak

    30.03.2023 14:22
    Golubarnik
    Kad ga vec spominjemo , hoce li ukinuti kavez i one krestave zvucnike posto smo zakljucili da ne rade posao
  • pajo patak

    30.03.2023 13:23
    tako treba
    da ne budu gužve kada za godinu dana masovno krenemo u Peštu na kafu.
  • Jogi Letač

    30.03.2023 12:32
    Eh Igore, ima tu i drugih pitanja, zašto nije paralelno i ova druga deonica istovremeno rađena, kada je već bio zaustavljen saobraćaj, i naravno rekonstrukcija stanice. Pa na onim mega-sega fakultetima koje su pozavršavali današnji "stručnjaci" nema predmeta "Organizacija radova". Uče samo kako da se što više love prelije u privatne džepove.
  • Igor

    30.03.2023 11:53
    Zašto stanica nije rekonstruisana dok su trajali radovi na izgradnji pruge do Beograda? Već mesecima se putnici provlače kroz jedan žičani golubarnik pošto su druga vrata zatvorena.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna